DM

Tänkte lägga in lite bilder från DM. Tyvär är mitt internett helt stört så det funkar inte att läga in en enda liten bild. Borde kanske kontakta Tele(s)nor och fråga vad som är fel. 

I helgen var det DM och Juniorerna tävlade mot tre andra lag. Efter förträningen var vi tvugna att ändra ett bygg eftersom det inte var tillåtet i vår klass. Inför nästa tävling borde vi kanske läsa reglerna lite bättre... Men vi ändrade det lite och när det var dags för tävling var alla peppade. När tjejerna gick till bygget var vi minst sagt nervösa att de skulle ha glämt det vi tränade på, men det hade det inte. Det slutade med ett GULD till juniorerna! Woohoo! Sammanlagt blev det 8 GULD, 2 SILVER och 1 BRONS till MFC. Det innebär att vi tog medalj i alla klasser vi ställde upp i!

Till helgen är det Stockholm/Mellerstas DM. Jag ska spotta under tävlingen. Det innebär att jag får se hela tävlingen bakifrån, men jag får iallafall se alla lag två gånger. Det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0