TSI tenta gjord!

Idag hade vi vår sista tenta i Borås. Det var för kursen TSI som vi percis läst. Jag tror det gick helt okej för mig. Efter vi hade haft vår bearbetning så verkar det som att jag har 43 poäng, så då har jag iallafall G!

Nu sitter jag bara och slöar. Borde packa, men tror att jag hinner göra det som är kvar på morgonen imorgon. Kändes mycket mer lockande att bara äta mango och läsa lite.

På lördag hoppas jag att vi har fått så bra ordning i lägenheten att jag kan lägga ut lite bilder på den. Tror att det kommer bli jätte fint!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:) varför inte lägga ut svaren på TSI tentan så man har något att plugga på:) Kom bara in på din blogg:)

2011-01-06 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0