Skolstart

Första skoldagen idag. Kändes som att jag var 7år igen när vi tillsammans vandrade hemmifrån för att gå till skolan. Tror inte att jag har gått till skolan sedan jag gick i 6:an, och det är ju ungefär 8 år sedan. 

Vi är 15st i klassen. Bara tjejer! Det visade sig även att vi kommer att tillbringa nästan all tid i samma klassrum och det är i en kemilab sal. Det är en väldigt fin skola, men ganska kalt. Dessutom så består den av tre olika byggnader så man måste gå ute för att komma från den ena till den andra. 

När vi kom hem skrev vi en inköpslista och gick till Hajen för att handla. Vi tog även med lappen för att kunna handla med självscanning. Herregud så många vuxen poäng jag har nu!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0