Gissa vem som kom smygandes hem igår?

Jo det stämmer. Lillebror! Efter en hel dags letande gav vi upp och alla hade lagt sig. Av någon anledning tiattade jag ut ur fönstret en sista gång, vet inte varför för det var ju helt svart ute. Men hursomhelst vad ser jag nedanför altanen? Ett litet vitt huvud som sticker upp. Tror ni jag blev glad eller vad? jag sprang ner som en galning och ut till Lillebror. Han verkade faktiskt glad att vara hemma igen.
Jobbet idag var som vanligt, varken mer eller mindre. Det roligaste var nog ändå när jag och Cissis pratade som våra gamla uttryck, orkar inte dra hur de uppkom men ni kan iallafall få njuta av de.

Kungens badrum
Är jag snyggare än en kaffekokare?
Och de som får plocka vidare är...

Det var nog allt för idag.
SJR

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oj vilken tur att han kom hem, men det gör dm alltid. Han vet ju vart han bor.

Skickade ett sms till dig och frågade om du kunde spela in schlagerfestivelen åt mig, kan ju bara inte missa!!!! Vt nte om du fått det. Kör hårt på träningarna



love

2009-02-04 @ 08:17:00
URL: http://miimsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0